fredag 17 augusti 2018

MIN MAN HAN KAN!

Vilken otroligt härlig känsla att komma hem till ett nystädat hem efter jobbet, min man han kan❤ Jag tränade medans han lagade middag sen var det mys och gos med barnen. Gud var jag saknar dom om dagarna! Vi avslutade dagen med att vi kröp ner under täcket i soffan och tittade på Beck.

Idag var chefen på jobbet och vi pratade om våren när jag ska skola in och sådär hur jag hade tänkt. Hon fick mig på lite andra tankar så jag ska vara ledig en dag i veckan sen när bägge börjar på förskolan, hon tyckte det var bäst för barnen.

Nu ska vi njuta av helgen och det är något jag är tacksam för - att jag är ledig alla helger och röda dagar.
Vi ska pyssla med kaninerna och sen har jag lovat Tuva att vi ska åka och köpa lördagsgodis som vi alltid gör. Nu är kaninungarna 4v imorn och snart är de redo att lämnas bort.... Jag har 3 över ifall någon är intresserad. Själv skulle jag vilja ha en gullig kattunge😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥