fredag 31 augusti 2018

HELG❤

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR ÅHLÉNS// 

Så mysigt det var att komma hem till familjen ikväll, alla samlade förutom Thea som är med sin mormor och hennes man i helgen. Vi har ätit, lekt och myst. Nu sover de små och vi har dukat upp lite gotte och Max ska kolla på film medans vi ska kolla på lite debatt om valet. Detta året har jag engagerat mig lite så nu ska jag bara bestämma mig med.
Jag ser fram emot att vakna tillsammans imorgon och kunna sitta kvar i soffan tillsammans och dricka kaffe och barnen tittar på barnprogram. Ja, Oliver är väl inte den som vill sitta i soffan och titta på tv direkt, vi ska ju bara gå! Han kan vara på golvet och krypa rundor hela dagarna när mannen är hemma men så fort jag kommer hem ska vi gå😊

Jag satt och kollade lite och hittade ett kanonbra erbjudande på Åhléns och det gäller om du är eller blir kund. Till och med söndag har de 50% rabatt på utvalda favoriter och du hittar alla produkter här
Jag har plockat ut lite av mina favoriter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥