måndag 6 augusti 2018

NU GÄLLER DET ATT TA TILLVARA PÅ DAGARNA

Sitter ute när barnen leker, det är 19 grader och blåst så det är ju kyligt... Imorn och på onsdag ska det ju bli riktigt varmt igen så vi får passa på att åka till sjön kanske. Detta är min sista lediga hela vecka på denna föräldraledighet. Det blir väl lite ledigt i jul med men annars börjar jag jobba 2 dar i veckan nästa vecka. Förra veckan satte vi Oliver i kö till förskola och det kändes ju sådär. Men men så är livet och jag ska väl mest fundera på om jag ska jobba heltid eller inte till våren.

Idag började mannen jobba igen och jag hade gärna haft han hemma längre❤ Tänk att skolorna med börja snart igen, så fort det går! Det gäller att ta tillvara på de sista dagarna nu.

Igår åkte jag och tjejerna till Ikea och köpte bokhyllor till Tuvas rum så nu börjar det bli klart där inne vi ska sätta upp sänghimmeln ikväll och så håller vi på att samla ihop alla leksaker så hon har de på sitt rum igen. De hamnade ju lite överallt när vi renoverade där inne men snart är det klart. Vi har ju mest varit ute hela sommaren så det hamnade lite på is.
Igårkväll åt vi kräftor och kycklingpaj. Så himla gott🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥