torsdag 30 augusti 2018

HEJ HEJ TORSDAG

Idag hade jag en kort jobbdag vilket var skönt för jag sov sisådär inatt + att jag håller på att bli snorig och tung i huvudet. Dessa bacillusker som kommer med hösten...!!
Jag fick ett nytt träningsprogram så det har jag gjort nu och fick beställa nytt miniband för det håller på att bli utslitet, beställde ett nytt långt gummiband igår. Rätt bra träning med banden faktiskt.

Igårkväll va mamma och hennes man hos oss, Tuva fick en baddräkt som mormor köpt till henne så nu vill hon åka och bada😉 Vi får väl ta en sväng till ett badhus i höst så blir alla glada.
Dom små liven❤ Detta var dagen efter Oliver föddes och Tuva pratar fortfarande om hur ledsen hon (och jag!) var när de skulle åka hem,
Nu är han aningens större och jag fick en video på när han kröp idag.... så nu kan han!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥