måndag 15 oktober 2018

1ÅRSDAG

Tänk att det är ett helt år sedan jag blev inskriven på BB för att bli igångsatt. Jag fick den där ryggbedövningen innan det började sen fick jag själv säga till när den skulle startas. Efter 1h och 45min med värkar som jag andades mig igenom förutom lustgas vid krystvärkarna så kom det en liiiiten kille som hette både Milo, Zigge och Alf (inte min idé, jag tänkte bara på den där rymdAlf) innan han fick heta Oliver. Idag fyller han 1år och när han vaknade så sjöng jag och Tuva för honom. Paket får han ikväll när mannen kommer hem.
GRATTIS till vårt älskade lilla gosetroll❤

2 kommentarer:

  1. Grattis lille söte gosse, som han växt tiden går för fort. Men det är ju så underbrt med alla dessa fina människobarn på vår jord.
    Ha en kul dag och Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detta året har verkligen gått FORT!! Jag hade önskat mig 48h på ett dygn ibland ;-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥