tisdag 2 oktober 2018

LUGNA DAGAR

God kväll i ösregnet, nu är jag feberfri iallafall men fortfarande ont i kroppen, speciellt bak i ryggslutet där är jag öm..... Men i söndags efter kalaset på jag mig under ett par filtar och frös och det slutade med att det var mannen och Tuva som åkte och tittade på Max som spelade säsongens sista match. Å inte har jag tränat de här dagarna heller men hoppas jag kan imorgon. Jag saknar ju det. Jag vill ju prova min skivstång med.
När jag pallrade mig upp och hade duschat så blev det ansiktspeeling, ansiktsmask och babyfoot. Jag köper alltid babyfoot i Ullared🙂

I söndags var det 4år sedan min älskade farmor dog❤ Hon dog precis 1v innan Tuva föddes och jag saknar henne massor!!
Idag fick vi barnvakt åt Oliver så vi kunde gå på ridningen. Thea följde med oss så vi kunde lämna henne på sin gymnastik sen. Jag kan ju säga att idag va det inte jag som fick hålla i hästen haha. Denna hästen heter Doris och är 23år gammal, det var en mysig liten gumma❤

1 kommentar:

  1. Jättefint foto, barn och djur hör ihop. Träna inte förrän du är frisk var rädd om ditt hjärta. Oh ja man saknar de sina som gått vidare, det blir så tomt.
    Krya dig och Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥