måndag 8 oktober 2018

TRÄNINGSDAX OCH EN LEDIG VECKA

Jag har förberett alla vikterna för när Oliver har somnat så ska jag träna. Nu har jag fått lite utmaningar att bita i och efter träningen i fredags hade jag träningsvärk i rumpan men då hade jag ju inte hälften av övningar med vikter i som idag. Det vore ju bra om kroppen (ryggen) håller i jobbet så det är skönt att stärka upp den.

De stora körde vi ut till bussen imorse och nu kommer de inte förrens om 2v igen😔 Men vi vet ju att 2v går fort!! Vi har en ganska lugn vecka nu men ändå en hel del inbokat och jag är ledig hela veckan. Det är ridning, möte på skolan, älgjakt, bvc, träffa N, träning, vänner som kommer och firar barnen i helgen mm.

Nu sover Oliver så nu blir det träning!
Tuva i en av alla sina födelsedagspresenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥