fredag 5 oktober 2018

FREDAGKVÄLL

Gu så skönt att det är fredagkväll, jag älskar fredagar de är bäst på hela veckan. Idag var en lång jobbdag men dagen började ju med ett nytt träningspass och det tog lite längre tid än jag räknat med så det blev lite stress imorse.
Detta var mina redskap men skivstången hade lite för tung vikt idag till den övningen som den var till för. Jag skulle haft 12kg men glömde att stången vägde 5.... Så himla skönt att ha tränat på morgonen så jag kan ha fredagsmys när jag kommer hem.
Nu blir det ett glas rosé och lite chips🙂

2 kommentarer:

  1. Du är flitig Lotte men känn aldrig tvång till träning det är inget skönt. Att hoppa över nån dag går bra du är ju vältränad efter dina förlossningar och lär säkert inte lägga på dig vikt du är nog inte den personen när man ser dig.
    Trevlig helg/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä börjar det kännas som tvång så är det inte bra. Jag tränar för att jag tycker det är kul, jag mår bra av det och sen hoppas jag att kroppen kommer hålla :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥