måndag 15 oktober 2018

EN LÄNGTAN MOT JUL

Inlägget är reklam för Åhléns och innehåller annonslänkar

Ni som känner mig eller har följt mig ett tag vet ju att jag älskar julen! Allt det mysiga runtomkring som hör till, tomtar, mörkret med all belysning, stämningen mm. Love it❤ Jag hittade maaaassa fina julsaker på Åhléns och nu är det ju faktiskt inte så himla lång tid kvar tills vi ska börja julpynta. Jag brukar ju börja innan man "får" men jag vill kunna njuta av det mysiga. Jag har redan satt mina ljusslingor på timer i Tuvas rum. En fick hon ju i sin sänghimmel och sen har hon en i en större lykta i fönstret. Mina batteriljus är med inställda men jag har inte tagit fram batteriljusen med julmotiv än😉 Jag ska försöka hålla mig till mitten på november.
Kika in på Åhléns julsortiment om ni vill se fina saker och drömma och längta lite grann. Det gjorde jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥