torsdag 4 oktober 2018

KANELBULLENSDAG OCH HELGENS DEAL

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Kronans Apotek

Äntligen kan jag sitta ner för nu har jag målat naglarna som jag skulle gjort i tre dagar så nu ska de bara torka med. Idag är det kanelbullensdag har ni ätit? Vi fick på jobbet, några stora bjässar och det satt ju inte fel😉 Så när jag var och handlade efter jobbet så köpte jag varsin bulle till familjen men jag hoppade en till eftersom jag redan ätit. 
Härligt att det är fredag imorn, nästa vecka har jag semester för då är det ju älgjakt. Men imorn ringer klockan 5 för jag ska träna innan jobbet. Jag har testat mina nya övningar nu ikväll och det kommer kännas i benen haha.
Helgens webbdeal på Kronans Apotek består av 30% rabatt på Nuxe och Avéne. Jag har använt ett par tuber av denna ansiktspeeling och ska passa på att köpa en ny nu eftersom min är snart slut. Erbjudandet kom lägligt och det gäller till söndag kväll 23.59

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥