onsdag 31 oktober 2018

ONSDAG

Idag på förmiddagen fick jag en tid hos barnmorskan så jag tog med mig 3 av barnen det fjärde gick till grannen. Efter besöket åkte vi bort till en vän så barnen fick leka/spela lite. Lilltjejen där har ju med stallet och hästarna som Tuva fick i födelsedag så de försvinner ju in på rummet och leker hur länge som helst.
Hämtade 2 paket innan vi åkte hem, ett par av skorna kom + en jacka. Snacka om snabb leverans jag beställde skorna igår!
Ikväll kom mamma och hennes man förbi och Oliver är fortfarande mammig så vi får se hur det kommer gå om ett par veckor när vi ska ut och jaga. Har han bara sina syskon runt sig så är det nog ingen större fara.
Jag gjorde en kanna med ingefärsdryck så nu blir det en shot varje morgon.
Nu är det bäst att släcka snart för imorn är det träning innan jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥