fredag 12 oktober 2018

VILKET HÖSTVÄDER

Vilka underbart härliga dagar vi har haft, soliga och varma. Jag kan inte tro det är mitten på oktober förutom att det är fullt av nedfallna löv överallt.
Inatt blev det inte mycket sömn då Oliver fick feber (som väntat) av vaccinationen. Han snurrade rundor och hade svårt att komma till ro. Tuva sov inne hos oss eftersom det är nymålade fönster inne hos henne och hon pratar ju i sömnen mest hela tiden, hon är inte tyst varken på dagarna eller nätterna😉
Men vädret gör ju att allting går lite lättare, jag har grym träningsvärk i rygg och baksida lår men fick till dagens träning lättare än vad jag trodde men undrar om jag klarar mig imorn på älgjakten haha🙂

1 kommentar:

  1. Härligt foto, det är underbara färger i naturen gäller att ta tillvara på stunderna.
    Stackars liten med feber men de där vaccinationera är kända för de.
    Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥