torsdag 18 oktober 2018

NU RIVS HALLEN

Jag har sprungit runt som en galning och förberett för imornbitti, klockan ringer 5.20 så jag har laddat kaffebryggaren och bubbelvatten, lagt fram rätt träningsredskap och dator på Theas rum, eftersom hallen håller på att renoveras så får jag träna uppe imorn och det gäller att fixa mycket innan. Jobbkläder och väskan är fixad så jag tror att jag kan varva ner nu men jag sitter med grym spänning i axlar och nacke.

Jag fick en bild på Tuva imorse:
Hon gick loss med kofot hon med😉 Just nu ser golvet ur såhär...
Det kommer bli bra när det är färdigt🙂 Skönt med golvvärme och ett plus att vi blir av med elementet då så jag kan ha en bänk där med lite fina julsaker på😉

Det har varit en lång dag idag och det är en lång dag imorgon så jag tror jag ska krypa ner och läsa lite. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥