tisdag 30 oktober 2018

SOM NY!

Ja, jag känner mig nästan som en ny människa idag. Oliver ska ju sova hela nätter nu utan att amma för nu måste vi få sova! + att vi ska iväg på julbord framöver och då sova över så för att underlätta för barnvakten så gäller det ju att få in rutinerna😉 Förut kunde han amma upp till 6ggr/natt sen satte vi stopp för det och då sov han tills han blev sjuk och sen kom vi in i en ond spiral igen. Så när jag väl fått honom att somna om igårkväll så sov han hela natten och vaknade kvart över 7🙂 Det var sååå skönt men tyvärr dricker jag ju alltid för mycket vatten på kvällen så jag måste ju ändå stiga upp. Nu hoppas vi att det fortsätter så alla behåller sitt glada humör och vaknar på topp. Tänk så mycket lite sömn gör🙂
Igår när de små hade lagt sig så började vi spackla hallen och blev klar med väggarna, ikväll tar vi taket. Det kommer bli sååå bra men vi måste komma på någon bra lösning på förvaring.

Idag har jag fyndat skor på nätet, jag köpte 3 par.... Gummistövlar till jobbet och ett par vinterkängor och ett par sneakers. Sneakers är ju lite fel säsong men de var så bra pris så det kunde jag inte låta bli! Måste visa mina snygga gummistövlar när de kommer🙂

1 kommentar:

  1. Du har högt flygande planer, skönt och få fint innan den stundande julen är här. Åh va det går fort framåt fattar inte att i morron är det november.
    Skönt o du nu får sova en hel natt de där småttingarna vill ju äta titt som tätt.
    Må så gott/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥