tisdag 23 oktober 2018

TUNGT HUVUD OCH TJUVKIK

Huvudet känns som bly och axlarna är superspända. Varje natt när jag vaknar försöker jag tänka på att axlarna måste slappna av men det är svårt. Jättesvårt. Idag hade vi APT och efter de mötena får jag alltid huvudvärk för det är så mycket information. Jag är ju inte så teknisk och det mesta nu handlar ju om digitalisering. Sen lagar och paragrafer och möten, introduktion och massa datum att hålla reda på, semester hit och inte så många föräldralediga perioder dit. Baaah! Ikväll mejlade jag chefen för att få något frågetecken utrett och så mejlade jag faktiskt den andra chefen igen, den jag hade kontakt med i slutet av sommaren. Så nu väntar jag på svar imorn.
Idag hämtade jag ut mitt paket och det var min julkalender.
 Barnen tyckte det va jättespännande.
Oliver ville gärna känna. När de små lagt sig så tjuvkikade jag, Thea och Max på varsitt paket och när de lagt sig kollade jag i allihop..... Jag kan väl inte vänta i över en månad heller,  fördelen är ju att jag har glömt redan imorn vad det finns haha.

1 kommentar:

  1. Aja dig Lotte, haha, inte lätt och va nyfiken, men snart så stundar den tiden det går så fort, två månader till julafton, en underbar tid.
    Du spänner dig för mycket finns en rörelse som är bra, andas in lyft axlarna till öronen, ta de sakta neråt och andas ut. Jag lär mig mycet i bassängträning för min RA. Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥