tisdag 9 oktober 2018

HÄSTTJEJEN ÄR NÖJD ÖVER SINA PRESENTER

Tuva är lämnad på förskolan och det är alldeles tyst här, Oliver sover och jag ska passa på att slänga in en tvätt innan vi får besök. Natalie och lillkillen kommer strax. Det är sällan vi ses nu när jag börjat jobba, tiden räcker liksom inte till men denna veckan ska vi försöka få till 2 träffar så vi kan ta lite fina höstbilder på killarna.
Igår fick jag veta att det är incheckningssamtal på Theas skola idag så jag hade tur att mamma slutade tidigt idag och jag bara kan lämna Oliver där under tiden för sen är det direkt att hämta Tuva och jag har lovat henne korv på IKEA innan ridskolan. Sen kommer min kära vän Gissan till ridskolan och tar Oliver under tiden Tuva rider.

Tuva är sååå nöjd efter sin födelsedag och kalaset och vi ser henne knappt längre.... Hon sitter inne på rummet för Oliver får absoluuuut INTE komma in! Hon leker med sitt nya stall och hon fick fler hästar än som fick plats i stallet och hon fullkomligt älskar detta.
Detta var verkligen en present mitt i prick!
Sen fick hon sängkläder med hästar och nästintill alla kläder hon fick fanns det hästar på med.

2 kommentarer:

  1. Jättefin present det kan verkligen roa barnen hur länge som helst,kul.
    Fin kväll från Österlen/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja när man lyckas pricka in en alldeles fullträff i present, då är det extra skoj :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥