lördag 20 oktober 2018

ÖLAND

Meningen var att vi skulle åkt till Öland idag efter frukost men vi åkte hit igårkväll när jag slutat jobba. Min bror och hans son kom till oss på dagen och sen kom svägerskan för de skulle sovit hos oss inatt men efter allt golv var upprivet och de fixade med hallen så var det sååå mycket damm och begränsat med yta att röra sig på så jag, barnen, svägerskan och kusinen körde iväg. Oliver sov ju i bilen så han var vaken rätt länge igårkväll och sov oroligt inatt så det blev minimalt med sömn.

Idag har vi varit inne i Kalmar och köpt klinker och fog. Så nu passar vi på att ta det lugnt🙂
Jag ser fram emot att komma hem och se förvandlingen imorn men Jag är mentalt inställd på kaos i huset. Damm och saker överallt. Det blir att städa imornkväll och inte stressa upp sig för det kommer bli bra😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥