söndag 28 oktober 2018

SNÖ! HAHA

- Titta mamma, så mycket snö det har kommit! Var är mina vinterkläder så jag kan ut och leka. 
Klockan 7 var hon ute och provsmakade första snön😉
Jag la mig igår när barnen la sig för Oliver sover väldigt dåligt för tillfället. Jag tror jag sov 1.5h som längst i sträck inatt. Sen jobbade ju mannen och brodern i hallen till halv 2 inatt så jag kom aldrig ner i någon djupare sömn.

Igår var vi hos pappa en sväng och så var vi ute hos Natalie och familjen. Idag ska jag äntligen göra klart i Tuvas rum så hon kan sova där inne igen, målaren skulle fixa det sista och nu är det gjort! Sen har hon sin gymnastik i eftermiddag annars hoppas jag det blir en lugn dag. Jag behöver lite återhämtning inför imorn. 

2 kommentarer:

  1. Väldigt tidigt eller hur? vi har också fått några flingor här långt nere på slätten. Anar att vi får en hård vinter eftersom sommaren var helt ljuvlig.
    Barn och snö de är ju så kul, tyckte jag också på den tiden haha.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag läste det skulle bli en hård vinter. Ibland har vi ju snö på älgjakten men i år hade vi 22 grader varmt haha

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥