onsdag 10 oktober 2018

EN GENOMKÖRARE OCH SEN HELG

Hej svej, nu står jag och förbereder lite lunch till mig och Oliver för jag hoppas att han vaknar snart. Det blir rotmos, skinkstek och sallad men Oliver får potatis och brunsås för han var inte riktigt lika intresserad av rotmos, de andra barnen älskar det! 
Kroppen har fått sig en genomkörare och det var sååå skönt. Lilla Findus är alltid med, när jag har tränat klart somnar hon på handduken annars vill hon mest leka och vara med och ta hantlarna mitt i en övning eller springa runt benen. Jag fotar och skickar in till min sida på mammafitness varannan vecka och nu såg jag att jag får nog börja fota ryggen med för där såg jag att jag hade muskler jag inte trodde fanns. Roligt när det syns!

När vi har hämtat hem Tuva så blir det mellanmål och sen ut och cykla. Vi ska ge hästarna äpple och så får Oliver sova nästa tupplur ute i vagnen. Nu tar vi helg i eftermiddag, Tuva är aldrig på förskolan mer än 2 dagar vilket är rätt skönt. Fick precis sms om att jag har ett paket och ett brev att hämta ut, brevet har jag ingen aning om vad det är men i paketet finns ett par vinterjackor jag har beställt, perfekt att skicka efter, testa och skicka tillbaks det som inte är bra - om man är som jag och hatar prova kläder i affären!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥