lördag 27 oktober 2018

NU VAR DET KLIPPT

Igår på jobbet innan jag skulle ha rast så frågade jag en kollega om hon kunde klippa hår, jag har ju klippt barnen några gånger, fick jag till svar. Bra! Vill du klippa mig? Så satte vi igång haha. Det första klippet under är ju lite kortare än det andra eftersom hon missförstod mig men det gjorde ju inget för det andra blev i alldeles lagom längd😉
Hehe de andra kollegorna blev lite paffa. Tur att inte vi bägge impulsiva jobbar på samma avdelning kanske❤

Här började vi morgonen ganska tidigt så jag och Tuva har varit och handlat och hämtat hem Max som sovit hos en kompis. Nu väntar vi på att Oliver ska vakna så ska vi hämta Thea som är hos en kompis på ett annat håll och så ska vi ut till min kusin med familj. Vi har köpt present till stora killen för han har fyllt år i veckan. Nu ska jag passa på att packa ihop oss.

1 kommentar:

  1. Åh lite synd och klippa ditt långa fina hår, men det växer säkert snabbt igen.
    Har ni fått snö idag? hörde att i de norra delarna så kom det lite visst är det tidigt? dock så blev det ju inte kvar.
    Trevlig helg/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥